Tekniskt stöd

Jag började bygga upp mina kunskaper om CAT-verktyg under min tid som supportspecialist och tekniskt ansvarig på TRADOS Scandinavia AB. Och jag  är bra på att felsöka och lösa tekniska problem. 


Dra nytta av det och kontakta mig via e-post när du är i behov av hjälp. Jag strävar efter att snarast möjligt kunna återkomma till dig i ärendet, vanligen inom 24 timmar, med ett förslag till lösning.


För att utan fördröjning kunna problemsöka ditt ärende, underlättar det om du från början presenterar så mycket information som möjligt.


Uppgifter om program och programversion

En detaljerad beskrivning av vad som händer och vad du upplever som fel

Gärna en skärmdump som visar problemet

Bifogar filer och ev. översättningsminnen som användes när felet uppstår

Dina fullständiga kontaktuppgifter inkl. momsregistreringsnummer


Support beräknas per tid och debiteras efter avslutat ärende om inget annat överenskommits.

Support på plats


Behöver du support på plats kan det också ordnas. Du kanske vill få hjälp med att uppgradera ett större antal arbetsstationer med den senaste programvaran? Eller behöver du hjälp med en nyinstallation? Jag kommer gärna till ditt företag för att ge tekniskt stöd i dessa situationer.